W przypadku, gdy doszłoby do awarii połączenia, student jest zobowiązany do podjęcia próby ponownego zalogowania i kontynuacji egzaminu pisemnego i poinformowania egzaminatora o problemie technicznym.
Jeśli awaria okazała się krótkotrwała, na podstawie danych o aktywności na stronie egzaminu (informacje na ten temat przerwy są widoczne w zakładce „Raporty → Logi”) i pozostałego czasu dostępu do platformy, egzaminator decyduje o przedłużeniu czasu na dokończenie egzaminu.
Wobec długotrwałej awarii, która uniemożliwiła wykonanie zadania na platformie, student zobowiązany jest skontaktować się z egzaminatorem informując o przyczynach niedokończenia egzaminu. Egzaminator przygotowuje dodatkowe zadania i pytania dotyczące zadań niewykonanych i zawiadamia koordynatorkę ds. egzaminów zdalnych (dr Dobrochna Kałwa) o potrzebie zamówienia przestrzeni na egzamin pisemny.
Dr hab. Marek Pawełczak
Zastępca dyrektora IH ds. studenckich
Jeśli awaria okazała się krótkotrwała, na podstawie danych o aktywności na stronie egzaminu (informacje na ten temat przerwy są widoczne w zakładce „Raporty → Logi”) i pozostałego czasu dostępu do platformy, egzaminator decyduje o przedłużeniu czasu na dokończenie egzaminu.
Wobec długotrwałej awarii, która uniemożliwiła wykonanie zadania na platformie, student zobowiązany jest skontaktować się z egzaminatorem informując o przyczynach niedokończenia egzaminu. Egzaminator przygotowuje dodatkowe zadania i pytania dotyczące zadań niewykonanych i zawiadamia koordynatorkę ds. egzaminów zdalnych (dr Dobrochna Kałwa) o potrzebie zamówienia przestrzeni na egzamin pisemny.
Dr hab. Marek Pawełczak
Zastępca dyrektora IH ds. studenckich