Szanowni Państwo,
w związku ze zbliżającym się terminem zakończenia Studiów Podyplomowych na kierunku Archiwistyka i zarządzanie dokumentacją przekazujemy, iż w obecnym roku akademickim będzie obowiązywał zdalny tryb rozliczenia. Zaliczenia toku studiów odbędą się na podstawie wpisów widniejących w systemie USOS. Prosimy zatem wszystkich słuchaczy o zweryfikowanie kompletności danych w systemie. W przypadku braku jakiegoś wpisu w formie elektronicznej, proszeni są Państwo o kontakt z prowadzącym z prośbą o niezwłoczne uzupełnienie braków. Po otrzymaniu wszystkich wpisów zgłaszają Państwo chęć rozliczenia poprzez przesłanie maila na adres: podyplomowe.ih@uw.edu. pl
Wówczas zostanie Państwu uruchomiona e-obiegówka, znajdująca się w USOS, w zakładce Obiegówki. Obiegówka w formie papierowej nie będzie od Państwa przyjmowana. Przewidziany w tym roku system całkowicie zdalnego rozliczenia ma na celu maksymalne uproszczenie i ułatwienie procesu administracyjnego. Ewentualne pytania prosimy kierować na adres: podyplomowe.ih@uw.edu.pl
Z wyrazami szacunku,
Sekretariat ds. Studenckich
Instytut Historyczny UW